onsdag 28 september 2011

Igår blev de hockey för våran del. De var jag, Samme, Tobbe och Therese. Mamma och pappa fick sköta lillan. Bestämde oss för att låta henne stanna över natten för att slippa väcka henne när hon väl somnat. I morse passade jag på att ta mej en lång och härlig dusch, städa och handla. Sen for jag till hemmings för att hämta Isa.
Möttes av en helt underbart glad och söt unge då jag kom <3
Sen bar de av hemåt eftersom de skulle komma en besiktningsman och besiktiga vindan. Tack och lov att jag städade en del innan jag for då våran eventuella köpare Ida, med syster Sofia + sambo och två barn, och hennes broder kom, och stannade i cirka en timma!
Puuh! vilken pärs, blev nästan som en fjärde visning...
Vill dom köpa det så är de kontraktskrivning imorgon klockan 18.00

Nu är jag och Isa återigen i Hemmings då de blev jobb för min del imorgon!! :) Mellan 8-16 imorrn vistas jag på krokofanten dagis i hemmingsmark.

Firar också sex underbara år tillsammans med Samme idag. Blev dock en lite hektisk eftermiddag då vi hade främmande, "skötte" Mira och packade för att fara och jobba! Men så kan de vara ibland :)
Sover inatt på varsitt håll för att slippa släpa upp Isa så tidigt, men jag Älskar dej Samme, hoppas du sover gott hemma :)
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar