måndag 5 september 2011

Helgen
Igår på morgonen for samme ut med Alva i skogen, så när vi vakna tog jag vårat pick och pack och drog till hemmings. När han kom tillbaka hade vi bestämt en kort tur till Skellefteå för inhandling av trappgrindar och hoppgunga. Sagt och gjort, så nu har vi köpt grindar till hemmingshuset. På kvällen vankades de fest, vi blev kvar till partyfolket behagade att gå ut och dansa :)
Igår fyllde jag 23 år så vi hade främmande från morgon till kväll. Så tack för alla presenter jag fått under helgens gång.
Just nu ligger jag och Isa i sängen och mornar oss, men ska alldeles snart kliva upp för lite frukost,. Får se vad denna måndag har att komma med :)
God dag :)

Ps. Jag hoppas att mina underbart vackra blommor som jag fick av Pia och Jerry står sig till på torsdag. Är de för mycket att hoppas på?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar