lördag 27 april 2013

Underbara dag!!

Idag har vi haft en helt underbar dag på många sätt och vis. Den började med sovmorgon, sen kring tio kom Sofie och viola och hämtade Isa så hon fick leka en stund. Jag och Samme tog tag i toaletterna och när vi var klar med dom for vi också dit. Vi blev bjudna på lunch och sedan glass efterrätt.
Marika, Sandra och Lukas han vi också träffa under tiden vi var där.
Sen rullade vi hemåt och Pia och Jerry kom på besök. Pia hade med sig en stor låda med blommor och sin nya fönsterputsare,- kärcher. Pia frågade om vi skulle putsa nåt fönster, vilket jag tyckte lät som en toppen idé, så vi började. Jag säger bara,.
Vilken grej, den gillar vi!!
Så nu har vi putsat alla fönster, både in och utvändigt, i huset och på inglasningen! Och alla nya blommor blev som pricken över iet :)
Glömde dock att nämna att vi även blev bjudna på go middag på MD:s mitt i allt putsande. :)
Sen när Pia och Jerry rullade hemåt gick vi ner till Mia och Alexander och satt och surrade där!! Underbara lördag!!
Nu kom dock John blund på besök så God natt 💤


Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Pia och Jerry för hjälpen och lånet av kärchern, blommorna och maten. Ni är bara världens bästa svärmor och svärfar 💕

    SvaraRadera
  3. Tack sötaste Marie!Hoppas fönstren och blommorna blir bra. Kram!

    SvaraRadera