onsdag 20 februari 2013

Ledig dag :)

Inatt har Isa sovit hos Therese och Jens! Jag har varit ledig, men for in till stan kl tio för lite ärenden och, för att återigen, fylla de tomma kylskåpet. Sedan for jag och Isa hem. Väl hemma bar och packade jag upp fem stora påsar mat medan lillan fortsatte sin skönhetssömn i bilen :)
Kring middagstid kom Therese och Jens hit och vi lagade mat,- Lax och klyftpotatis, mums!
Sedan kom mamma och Anna förbi och sa hej,. Såsom även mormor idag :)
När vi ätit klart kom Annica och Johanna för lite färgning. Alltid lika kul när dom kommer :)
Isa sover sen två timmar,. Och nu är de min tur, God natt!! :)

Dockan sovej,. Tyytt, scchh.. :)

2 kommentarer:

  1. Kul att det funkade att sova hos Tess,sen blir det kanske hos Sandra.pussa lilla isa från mej.

    SvaraRadera
  2. Ja jag vill också ha henne snart :) dock säger hon bara snart då man frågar ;)

    SvaraRadera