onsdag 5 september 2012

Fjärde September, bästa tisdagen i mitt liv:)

Igår fyllde jag 24 år. Jag hade en jättebra dag fylld av främmande, paket och fika :) Jag hade egentligen inte önskat mig nått speciellt, så i de flesta paket gömde sig pengar! Alldeles super, så nu ska jag köpa mig nått jag verkligen vill ha :)
Jag fick även blommor i olika färg och form, två jätte mysiga lammullsplädar, glasbollar att hänga i fönstret med mera.
Men bäst på hela kvällen var nog då jag öppnade paketet som min underbara sambo hade köpt. I de gömde sig två förlovningsringar! De var fruktansvärt nära till tårar, men jag blev definitivt svettig och röd i ansiktet på ett väldigt positivt sätt!
Så imorgon ska vi in och beställa rätt storlekar och så får man hoppas att det inte tar allt för länge att få dom!
Så nu är vi inte bara sambos utan förlovade sådana ;)

Älskar dig Samme!

4 kommentarer:

  1. Varma gratulationer till er båda! All kärlek till er! Kram!

    SvaraRadera
  2. Än en gång, stort grattis till er <3 kramar

    SvaraRadera
  3. Men så kul att få det som en överraskning! :) Dubbelgrattis! :D

    SvaraRadera