torsdag 7 juni 2012

Gunga

Förra veckan fredag var jag och Samne och köpte en gungställning till Isa. Men på grund av de tråkiga vädret har den fått stå och se fin ut i sin kartong, tills idag..
Efter frukosten klädde vi på oss och gick ut, jag samlade på mig lite verktyg och började sortera i alla saker.

Lättare sagt än gjort, bygga gungställning samt springa bakom en ettåring.. Puh

Jag ringde mormor som kom och passade Isa medan jag byggde, och helt plötsligt hade vi en ihopbyggd gungställning :) tjoho!!

2 kommentarer:

  1. Det ser ju ut som Isa verkligen gillar gungan, så söt. Nu blir det väl till att putta fart hela dagarna kan jag tro. :) Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Det var duktigt att få i hop gungan! Och isa verkade nöjd med resultatet.Gunga lungt ses om en vecka hälsa isa puss från krille!

    SvaraRadera