torsdag 23 februari 2012

Fika

Igår kväll ringde jag till mamma och frågade om hon skulle kunna komma och vara med Isa medans jag bakade lite för kommande kalas. Som vanligt var hon inte så svårövertalad, så cirka halv tio var hon här. Jag fixade lite och for sedan och handlade. Började baka kring elva och har hunnit med en långpannekaka, morotskaka, banankaka, chokladbollssmet, middag, fått håret färgat och salongat lite :) Har även förberett lite för en till mototskaka, men den får nog vänta till imorrn eftermiddag då Samme är hemma :)

Fick bra betyg av Isa i alla fall :)

3 kommentarer:

  1. Rena rama konditorn. :) Så duktig du är! Kram!

    SvaraRadera
  2. Men oj vad du har hunnit! Jag som tyckte jag var ute i god tid då jag bakat bullar och mockarutor/kärleksmums/långpannekaka (kärt barn har många namn) men nu känns det ju som att jag är efter, haha ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror Isa vill att du ska baka oftare Marie ;) kram!

    SvaraRadera