söndag 21 augusti 2011

Pubafton och vidsel

Igår var jag och Samme på pubafton på hifton. Det var hur mycket folk som helst som var dans och surrsugna. Jag bidrog mest till det andra, vilket kanske var tur för dom som satt och kollade :) Söta syster Anna och Ponte ställde upp som hund och barnvakt, vilket gjorde att jag inte kom mej i säng förän 03.00
Hade verkligen jätte roligt,. Dock inte lika kul då sötaste dottern, med världens smile på läpparna, börjar knysta och lägger av världens lass i blöjan klockan 07.00. Kan inte påstå att jag var så sugen på att stiga upp då, men vad gör man :)
Vi vaknade i alla fall till, packade om och drog vidare mot vidsel för att gratta svärmor Pia som fyllde år igår.
Där blev vi hela dagen lång, de bjöds på rökt fisk och potatis och hallon och grädde till efterrätt. Kan säga att vi inte behövde fara hem hungriga. Nu har dottern somnat, bäst att jag kryper ner i säng och tar igen nån timme!
Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar